تحميل كتاب الإنس والجبس – أحمد عاطف PDF

تحميل كتاب الإنس والجبس PDF

تحميل كتاب الإنس والجبس – أحمد عاطف PDF كتاب “الإنس والجبس” للكاتب “أحمد عاطف”في مثل بيقول اللي يعيش ياما يشوف … أنا بأكدلكم ان اللي قال المثل ده كان دكتور عظام قاعد في نبطشية الطوارئ بتاعته في المستشفى… يعني مثلا حصل حاجه كدا وأنا قاعد في إحدى النبطشيات عجيبة جدا، متخيلتش في يوم اني هشوفها أو هسمع عنها ولو كنت سمعت عنها كنت هفتكرها نكتة وعمري ما هصدقها .. أنا وبدون جرام أفورة واحد مني لقيت ممرضة نزلتلي فجأة من الدور الرابع فوق بتقولي: تعالى شوفلنا حل فيه خناقة جامدة فوق في أوضة 12 عظام قولتلها: حصل ايه ؟ قالتلي: سليمان 35 سنة بيتخانق مع رضا 42 سنة عشان عايز ي…..

أقرا ايضاً:

أقرأوا الكتاب وانتم تعرفوا كانوا بيتخانقوا ليه.

 

اذا لم يعمل معك رابط التحميل يرجي إبلاغنا عن طريق صفحة إتصل بنا .
لمناقشة الكتاب فى جروب مدونة كتب الشرق علي الفيسبوك إضغط هنا .

قد يعجبك ايضا
أنت هنا لأنك مهتم بقرأة الكتب .. اشترك بالنشرة البريدية
أنت هنا لأنك مهتم بقرأة الكتب .. اشترك بالنشرة البريدية
آخر المستجدات في بريدك الإلكتروني في صباح كل يوم
ندعوك أيضًا لمتابعة حساباتنا على مواقع التواصل الاجتماعي.

يستخدم هذا الموقع ملفات تعريف الارتباط لتحسين تجربتك. سنفترض أنك موافق على ذلك ، ولكن يمكنك إلغاء الاشتراك إذا كنت ترغب في ذلك. قبول قراءة المزيد